وبلاگ جقول

وبلاگ جقول

وبلاگ جقول

وبلاگ جقول

وبلاگ جقول

درمان درد کلیه با سیب

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۵۹ ق.ظ

درمان درد کلیه با سیب

سیب حاوی خواص ضد التهابی و غنی از فیبر است که به طور موثر عفونت کلیه را درمان می کند. علاوه بر این، سیب شما ادرار را برای جلوگیری از رشد باکتری های مضر حساس تر می کند. عفونت کامل مورد نیاز: - 1 سیب. روش کار: - 1-2 بار در روز اعمال کنید. - شما همچنین می توانید از آب سیب یا پوره سیب استفاده کنید.
درمان کلیه با برگ قاصدک

قاصدک حاوی خواص دیورتیک است که می تواند مقدار ادرار را افزایش دهد و زباله های کلیه را از بین ببرد و سنگ ها را دفع کند. علاوه بر این، قاصدک می تواند گردش خون در بدن شما را افزایش دهد، به ویژه در کلیه های شما. به همین دلیل، برگ قاصدک همچنین یکی از داروهای خانگی طبیعی برای از بین بردن کلیه و درد است که می توانید در خانه امتحان کنید. عفونت از همه مواد و ابزار: - 1 تا 3 قاشق غذاخوری برگ کاسه خشک - 1 فنجان آب گرم - یک فنجان روش کار: - برگ در فنجان. - سپس آب گرم را به فنجان ببرید. - بگذار تا 10 تا 15 دقیقه به رقص بپردازیم. - صاف کردن و استفاده از مایع. - این روش را 2 تا 3 بار در روز تکرار کنید.
درمان درد کلیه با ریحان و عسل

ریحان به عنوان یک منبع عالی از اسهال (دیورتیک) شناخته شده است، که کمک می کند سنگ کلیه را از بین ببرد و کلیه ها را تقویت کند. علاوه بر این، این گیاه قدرتمند سطح اسید اوریک را در خون کاهش می دهد و کلیه را پاکسازی می کند تا عفونت حذف شود. ریحان در ترکیب با عسل یکی از بهترین داروهای خانگی برای عفونت و درد کلیه است. مواد لازم: - 1 قاشق غذاخوری عسل - 1 قاشق چای خوری آب ریحان. روش کار: - دو ترکیب را با هم مخلوط کنید. - سپس از این مخلوط برای حل مشکل خود استفاده کنید. - این درمان را یک بار در روز برای 4 ماه تکرار کنید.
درمان درد با مریم و نعناع

گل همیشه بهار دارای روغن های فراری است که دارای بسیاری از خواص شفا دهنده، مانند خواص رطوبت، ضد التهابی و دیگر اثرات آرامش بخش است که می تواند کمک به پاک کردن سموم و ناخالصی کلیه. آنتی سپتیک می تواند برای درمان عفونت های دستگاه گوارش مورد استفاده قرار گیرد، در حالی که اسید رزمارینیک دارای ترکیب ضد التهابی است که مانع از التهاب و درد کلیه می شود. مخمرهای نعناع و نعناع می توانند به طور موثر درد و اسپاسم را از بین ببرند و می توانند به عنوان یکی از شگفت انگیز ترین داروها برای عفونت های کلیوی مورد استفاده قرار گیرند. کل عفونت و وسایل لازم: - 1 قاشق چای خوری مریم گلی - 1 قاشق چای خوری از برگ نعنا - 2 فنجان آب گرم - 1 قاشق غذاخوری یا قاشق چایخوری. چگونگی انجام این کار: - ابتدا مارمالاد و برگ نعناع را در یک قوری قرار دهید. - سپس آب داغ بر روی آن ریخته و آن را ترک کنید. - اجازه دهید آن را خنک تا زمانی که سرد است. - سپس مخلوط را مخلوط کنید و مایع دریافت کنید. - ادامه مصرف این دارو 2-3 روز در روز برای 3 ماه برای درمان عفونت های کلیه.
درمان درد کلیه با آرد خردل و گندم

پودر خردل می تواند باعث تحریک روند بهبودی شود. با این حال، استفاده از خردل خالص به طور مستقیم در پوست در طولانی مدت می تواند موجب زخم شدن یا سوزش احساس شود. بنابراین، مخلوطی از پودر خردل و آرد یا خردل در یک قطعه پارچه پیچیده شده است، می تواند از تماس مستقیم با پوست جلوگیری کند. بنابراین خردل می تواند به عنوان یکی از 32 درمان خانگی خانگی برای عفونت کلیه عمل کند. شما می توانید به جای آب از تخم مرغ استفاده کنید تا از تار شدن پوست جلوگیری شود. کل عفونت: 1 قاشق چای خوری پودر خردل 4 قاشق چای خوری آرد گندم 4 تا 6 قاشق غذا خوری آب یا سفید تخم مرغ 1 قاشق چای خوری وازلین روش کار: خوب مخلوط کردن مواد را تا زمانی که خمیر آماده برای تمرکز است. این بسیار زیاد است که به راحتی روی پوست گسترش می یابد. - سپس از خمیر در منطقه آسیب دیده استفاده کنید. - خمیر را بگذارید تا بیش از 30 دقیقه بماند. - خمیر را بشویید یا آن را با یک پارچه تمیز کنید. - تکرار این درمان یک بار در روز. توجه داشته باشید که این درمان نباید توسط کودکان زیر 6 سال استفاده شود.
درمان درد کلیه با گزنه

گلودرد به عنوان یک داروی مؤثر دیورتیک با هدف افزایش تولید ادرار و پیشگیری از سنگ کلیه و عفونت عمل می کند. این گیاه می تواند درد را کاهش دهد و عفونت های دستگاه ادراری را از بین ببرد. شما می توانید از داروهای ضد التهابی برای درمان عفونت کلیه استفاده کنید و آرتریت ناشی از سطح بالای اسید اوریک را در خون به علت مشکلات کلیوی از بین ببرد. بنابراین، رینیت گلودرد یکی از بهترین درمان های خانگی برای از بین بردن عفونت و درد کلیه است و شما می توانید از دستورالعمل های زیر برای آماده سازی این دارو استفاده کنید. کل عفونت و تجهیزات: - 2 تا 3 قاشق چای خوری برگ های خردل خشک - 1 فنجان آب گرم - 1 قوری روش کار: - برگ ها را در کتری قرار دهید و سپس آب گرم را روی آنها بمالید. - در قوری بگذارید و آن را برای 10 تا 15 دقیقه دم کنید. - سپس آن را ترکیب و سپس آن را استفاده کنید. - این روش را دوبار در روز برای تسکین درد کلیه یا مفاصل تکرار کنید.
درمان درد با گوجه فرنگی

گوجه فرنگی نیز یکی از داروهای خانگی برای درمان عفونت ها و درد کلیه است. با توجه به ویژگی های اختصاصی آن، می تواند درد را درمان کند و سنگ ها یا عفونت های کلیه را از بین ببرد. شما می توانید آب گوجه فرنگی یا پماد را برای درمان مشکل خود استفاده کنید. روش 1: آب گوجه فرنگی مواد لازم: 1 تا 2 گوجه فرنگی - 1 فنجان آب روش: اول، تی

  • فلاح موجی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی